piątek, 12 lutego 2016

L'Oreal Skin Perfection Krem i Serum Udoskonalające.

Dawno mnie tu nie było. Ale wszystko spowodowane było brakiem motywacji do tworzenia nowych postów na blogu. 
Jeszcze ostatnio przygotowania do studniówki zajęły mi czas :) Ale nie żałuję, bawiłam się świetnie. 



Ostatnio zgłosiłam się do testowania kosmetyków firmy L'Oreal. Zostałam wytypowana z czego jestem niezmiernie zadowolona. Niedawno dotarła do mnie. W białym opakowaniu znajdował się krem i serum w ślicznych, różowych opakowaniach. 



Krem ma opakowanie 50 ml. Serum zaś 30 ml.



Opis producenta:

Głównym celem obu kosmetyków jest osiągnięcie perfekcyjnej cery, czyli zminimalizowania porów, wyrównania kolorytu i powierzchni cery. 
Już po minucie zastosowania jest widoczne działania: skóra jest nawilżona i wyjątkowo miękka.
Po tygodniu pory są widocznie zmniejszone. a po miesiącu stosowania zaczerwienia stają się widocznie zredukowane, skóra jest gładka, a jej powierzchnia jednolita.

Moja cera jest mieszana, z widocznymi zaczerwienieniami, więc uważam, że ten krem jest dla mnie idealny. 
Póki co na razie mogę stwierdzić, że cera jest miękka i nawilżona oraz niesamowicie gładka. Podoba mi się ten efekt. Stosuję krem i serum aby wieczorami. Najpierw serum, potem krem. 
Konsystencja kremu jest w postaci jogurtu, łatwo się aplikuje, szybko wchłania, krem jest koloru delikatnego różu, zapach ma delikatny.
Serum zaś jest koloru białego, troszkę rzadszy od kremu, ale również szybko się wchłania. Posiada fajną pompkę, która ułatwia wydostanie serum z opakowania.
Cały zestaw stworzony jest dla kobiet od 20 roku życia do 30. Choć wg mnie nie ma to znaczenia.
Kosmetyki te są dostępne już w Polsce.


Opinia moja na temat produktów po 2 miesiącach:

Po regularnym stosowaniu obu kosmetyków nie widzę większych zmian. Cera jaka jest taka była.
Oba produkty stanowczo posiadają za dużo silikonów, co nie zbyt dobrze wpływa na moją cerę, która jest mieszana w kierunku tłustej. Mam widoczne rozszerzone pory, myślałam, że produkty chociaż minimalnie je zlikwidują. Cieszę się, że dostałam je do testowania. Bynajmniej mogę stwierdzić jaki miały wpływ na moją cerę. 
Oba produkty mogą polecić osobom, które nie mają większych problemów z cerą, a chcą żeby ich cera była gładka i miękka. Ogólnie szału nie ma, poza kolorem opakowań :D ;)

Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko :) . 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka