niedziela, 4 grudnia 2016

❄ Za co kocham zimę? / Winter-Chrismtas TAG ❄

Dzisiaj podejmuję drugie wyzwanie pt. "Za co kocham zimę?"
Jedyni uwielbiają, drudzy nie, są też tacy, którzy mają podzielone zdanie. 
Ja należę do tej 3 grupy :) 
Kocham zimę za:
❄ ŚNIEG
Uwielbiam poranki kiedy wstaję i spoglądam za okno, a tam biało. Albo momenty kiedy śnieg płatki śniegu spadają powoli.
Nienawidzę za to śniegowej chlapy czy deszczu ze śniegiem. Wtedy już nie jest tak pięknie.
❄ PIĘKNE WIDOKI
Moje okno wychodzi na Puszczę Kozieniecką i jak spadnie śnieg, to efekt jest obłędny.
❄ SPACERY
Lubię wybierać się na spacery z moimi czworonogami. Mam ich w sumie 3, więc frajdę mają niesamowitą.
❄ DŁUGIE WIECZORY
W zimowe popołudnia i wieczory mam ochotę na oglądanie seriali, filmów, przeglądania inspiracji (polecam stylowi.pl), a także relaksuję się grając w gry na Arenie Mody i w Wiejskie Życie.
W takie dni, uwielbiam się wylegiwać popijając różne napoje.
❄ OZDOBY ŚWIĄTECZNE
Lubię jadąc samochodem patrzeć na ogrody i domy ozdobione lampkami choinkowymi.
Lubię także stroić dom nadając mu świateczną atmosferę.
❄ ŚWIĄTECZNE PIOSENKI
Mam kilka swoich ulubionych, ale podzielę się nimi z Wami w kolejnym wyzwaniu blogmasowym. ❄ ŚWIĘTA
To świetny okres do spędzenia czasu z rodziną i pysznego jedzenia, które można jeść do woli :)

Ok.. A teraz czas na zimowo - świątęczny #tag.

Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Mam kilka. Lubię zimą odcienie niebieskiego, czerwieni, beżu i bieli z dodatkiem złota lub srebra.
Ulubiony zimowy produkt do ust?
Nie mam takiego jeszcze. Lubię coś co nawilża i chroni przed mrozem. Może coś polecicie?

Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Zimą lubię nosić ciepłe sweterki i długie skarpetki.

Ulubione zimowe akcesoria?
Moimi ulubionymi akcesoriami jest czapka, szal i chusta :) Jestem zmarźluchem, więc muszę być ubrana ciepło.
Ulubiony zimowy zapach?
Zimą w szczególności lubię zapach pomarańczy, mandarynek, wanilli, orzechów włoskich i cynamonu. 
Ulubiony zimowy napój?
Pamiętajcie, żeby zimą dużo pić :) 
Najczęściej zimą sięgam po herbtaki owocowe jak i zwykłą czarną z dodatkiem cytryny. Lubię wypić kawę z mlekiem i cynanomem, a także mleko z miodem lub gorącą czekoladę.
Ulubione świąteczne danie?
Uwielbiam pierogi te mięsne jak i z kapustą i grzybami. W Wigilię uwielbiam barszcz biały z kapusty kiszonej i suszonymi grzybami z dodatkiem oleju rzepakowego. Mniaaam! Moja mama robi najlepszy :)
Ulubiony film z zimą w tle?
Nigdy nie znudzi mi się Kevin sam w domu, a nowością z zimą w tle jest film Holiday z 2006 z Cameron Diaz.

Ulubiona fryzura zimowa?
Lubię włosy zaplatać w niżej pokazanych inspiracjach.
A Wy za co kochacie zimę? 




6 komentarzy :

  1. Ja jestem fanką zimy z mojego dzieciństwa ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.. z dzieciństwa mam piękne wspomnienia związane z zimą :)
      zajrzę na pewno :)

      Usuń
  2. Ja generalnie nie lubię zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego?
      Zimno, mokro?
      Postaraj się znaleźć pozytywne aspekty tej pory roku :)

      Usuń
  3. za śnieg, święta i mandarynki ♥︎

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka