piątek, 12 lutego 2016

Evree MAX REPAIR Regenerujące serum do paznokci.

Lubię dbać o swoje dłonie i paznokcie, dzięki temu odwdzięczają mi się pięknym wyglądem i delikatnością skóry. Ostatnio w moje dłonie wpadło Regenerujące serum do paznokci marki Evree. 
Obecnie na blogach jest mnóstwo opinii o nim, jak i również na wizażu. Postaram się przedstawić to krótko. Swoje plusy i minusy na temat produktu oraz inne ciekawe zastosowanie ; ) . 





Swoje serum testowałam od początku sierpnia. Na początku byłam zadowolona, ponieważ skład ma obiecujący. Jest to mieszanka olejków. W swoim składzie zawiera:
  • olejek oliwkowy
  • olejek winogronowy
  • olejek makadamia
  • olejek ostropestowy
  • olejek avocado
  • olejek abisyński
  • olejek arganowy
  • olejek jojoba
Niestety jego obietnice u mnie nie spełniły się po części. Serum ma za zadanie zregenerować, wzmocnić i wygładzić, przywrócić naturalną barwę i blask oraz nawilżyć, zmiękczyć i ujednolicić naskórek wokół paznokcia. 
U mnie jedynie wzmocnił i wygładził naskórek. Nakładam go jedynie na naskórek wokół paznokcia i pod paznokcia na 10 - 15 minut. Resztę produktu potem wmasowuję. Na paznokciach mam już multiwitaminową odżywkę z wapniem i kolagenem SOS dla kruchych i łamliwych paznokci marki Eveline (która również nie sprawdza się u mnie - lepsze działanie i widoczne efekty miałam po odżywce 8 w 1 tej samej firmy).
Ale nie poddaje się, będę stosować do końca opakowania to serum, może moje zdanie się jeszcze zmieni o nim. 
!!! Znalazłam również ciekawą alternatywę dla niego stosuję go na skórkę w czasie malowania paznokci lakierem, w ten sposób zabezpieczam naskórek wokół przed ewentualnym maźnięciem ;) !!!


Jak widzimy jest to małe opakowanie, zawiera 8 ml. Posiada fajny pędzelek, którym wygodnie się pracuje. Serum noszę ze sobą wszędzie w torebce, często nakładam go gdy oglądam film lub siedzę przy komputerze. Stosuję go codziennie. 

A teraz czas na podsumowanie:

PLUSY : 
  • łatwa aplikacja, ja się przyzwyczaiłam szybko, chociaż czytałam opinie dziewczyn, którym się aplikacja nie podoba z racji wydostawania zbyt dużej ilości olejku, muszą być tak leniwe i nadęte, że współczuję
  • milusi pędzelek
  • małe, poręczne opakowanie + ładnie wygląda
  • wydajny produkt
  • piękny, delikatny zapach produktu
  • skład - na bazie mieszkanki olejków
  • moje drugie alternatywne zastosowanie ;)
  • nie pozostawia tłustych plam
  • szybko się wchłania
  • niewielka cena
MINUSY:
  • większych minusów nie zauważyłam - smutno mi tylko, że nie widzę lepszego wpływu na moje paznokcie i naskórek



Miało być krótko, chyba nie wyszło ;) 
A Wy posiadacie ten produkt? Jakie są Wasze opinie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka