piątek, 12 lutego 2016

Puder do brwi od Golden Rose

Hejka !

Wreszcie po miesiącu zabawy mogę zrecenzować produkt firmy Golden Rose - Puder do brwi, nazywany również cieniem. To już jak kto woli ;)



Jak go tylko zobaczyłam to bardzo chciałam go mieć. Ta decyzja jednak była bardzo dobrze przemyślana.. Na początku zastanawiałam się pomiędzy kredką do brwi lub pudrem.. Mój wybór i tak padłby na Golden Rose, ponieważ posiada szeroki wybór dla brunetek i szatynek.
Wybrałam puder, ponieważ jest wydajny, starczy mi na dłużej niż kredka (a na tym bardzo mi zależy).
Można nim nadawać różny kształt tak samo jak kredką, ale co jest najlepsze. Możemy również stopniować efekt, jeśli chcemy, żeby nasze brwi były delikatne to podkreślamy cieniem, Jeśli zaś chcę mocniejszy efekt to maluję brwi cieniem na mokro ;)

Zanim się zdecydowałam przeczytałam mnóstwo recenzji na innych blogach.. Polecam to również Wam. Po co kupić produkt i żeby miał leżeć..

Swój puder zakupiłam na wysepce w galerii.. Dałam za niego ok. 12 zł.
Z tego co wiem to właśnie produkty Golden Rose można spotkać na wysepkach i  w niektórych drogeriach, a także w sklepach internetowych.



Jak widzimy ma śliczne, eleganckie, małe opakowanie, które jest plastikowe. Jego waga to 2,5 g. 
W pudełeczku do cienia dołączony jest mały pędzelek. Ale jest tak malutki, że nie komfortowo się nim pracuje. Dlatego poszukuję odpowiedniego, taniego pędzelka do brwi. 

Osobiście posiadam kolor 104. Bezcenna była mina ekspedientki kiedy podeszłam do stoiska i poprosiłam o puder, Ona podaje mi tester, a ja mówię, że chcę kolor 104, bez sprawdzania. Już tyle co się oczytałam to wiedziałam jaki kolor będzie dla mnie odpowiedni i się nie myliłam, Trafiłam z kolorem idealnie. 
Jest to chłodny brązowy odcień. Brwi mam ciemne, prawie czarne.. Myślałam o odcieniu numer 107. Ale jest za czarny i moje brwi wyglądałyby kiczowato przy skromnej urodzie. Zaś odcień 106 wpada w odcienie kasztanowe i to nie dla mnie, bo mój kolor włosów to właśnie chłodny brąz.



Zalety:

* Pudry są matowe. 
* Ma świetną pigmentację, 
* Podkreślenie brwi utrzymuje się cały dzień u mnie. 
* Można nim wypełnić ubytki w brwiach, podkreślić je, nadać kształtu, wszystko co chcecie :) 
* Bardzo wydajny.
* Świetna cena jak za taki produkt. 
* Nie obsypuje się. 
* Daje naturalny efekt. 
* Łatwo się zmywa przy demakijażu.
* Szeroka gama, dla każdej urody coś się znajdzie.
* Lekkie opakowanie.

Wady:

* Plastikowe opakowanie. W razie upadku może być z nim krucho :( 
* Pędzelek - za malutki . 


Poza tymi dwoma wadami jak dla mnie to IDEAŁ ! 


Jaki pędzelek tani a dobry polecacie do brwi?? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka