piątek, 12 lutego 2016

Odpowiedzi na test wiedzy 2 - Streetcom.

Pewnie nie jedna z nas, albo nie jeden mężczyzna borykał się z problemem wypełnienia testu wiedzy nr 2 na stronie www.streetcom.pl

Właśnie sama przez to przeszłam, podchodziłam do niego kilkanaście razy dziennie, za każdym razem traciłam cierpliwość i ręce mi opadały.

Na szczęście doczekałam się dnia szczęśliwego. Wpadłam na pomysł, żeby poszukać informacji i tak o to znalazłam. Test wiedzy nr 2 wypelniłam i 500 pkt wpadło na konto. 

Jeśli ktoś nie wie, Streetcom jest agencją marketingu rekomendacji. Zrzesza ponad 300 000 zarejestrowanych osób, które mogą brać udział w testowaniu wszelakich produktów. 

A więc czas na test i odpowiedzi ;) 

Czym są dane wrażliwe?
1. To wszystkie dane osobowe, takie jak adres, telefon itp.
2. Wszystkie dane pochodzące z ankiet dla Ekspertów Streetcom.
3. Dane na temat stanu zdrowia i nałogów.

Jakie są kolejne etapy rekrutacji do kampanii Streetcom?

1. Wypełnienie ankiety rekrutacyjnej, potwierdzenie adresu do kampanii, otrzymanie wiadomości o zakwalifikowaniu się do kampanii, otrzymanie paczki ambasadorskiej z produktami do testowania.
2. Potwierdzenie adresu do kampanii, otrzymanie wiadomości o zakwalifikowaniu się do kampanii, wypełnienie ankiety rekrutacyjnej otrzymanie paczki ambasadorskiej z produktami do testowania.
3. Potwierdzenie adresu do kampanii, otrzymanie wiadomości o zakwalifikowaniu się do kampanii, otrzymanie paczki ambasadorskiej z produktami do testowania, wypełnienie ankiety rekrutacyjnej.


Jakie są kolejne etapy udziału w kampanii rekomendacji?

1. Otrzymanie produktów do testowania, rozdanie próbek, wypełnienie raportu końcowego, raportowanie rozmów o produkcie.
2. Otrzymanie produktów do testowania, rozdanie próbek, raportowanie rozmów o produkcie, wypełnienie raportu końcowego.

3. Raportowanie rozmów o produkcie, otrzymanie produktów do testowania, rozdanie próbek, wypełnienie raportu końcowego.

Co powinien zawierać raport z rozmowy?

1. Moją opinię o produkcie.
2. Przebieg rozmowy na temat testowanego produktu, opinię rozmówcy.
3. Streszczenie wszystkich rozmów o produkcie przeprowadzonych podczas kampanii.

Po jakim czasie od rejestracji bierze się udział w pierwszej kampanii?

1. Po miesiącu.
2. Po 6 miesiącach.
3. Nie ma określonego czasu, po którym można brać udział w kampanii.

Czy ambasadorzy mogą sprzedawać produkty, które otrzymali do testowania?

1. Tak.
2. Nie.
3. Tylko w przypadku, jeśli produkt im się nie spodobał.

Ile trwa zazwyczaj kampania rekomendacji?

1. 5-6 tygodni.
2. 2-3 tygodnie.
3. Trudno powiedzieć.

Czy są prowadzone kampanie przeznaczone dla dzieci?

1. Tak, dziecko też może zostać Ekspertem.
2. Nie, prowadzimy kampanie produktów przeznaczonych dla dorosłych.
3. Są prowadzone kampanie z produktami dla dzieci. Zapraszamy do nich rodziców, którzy posiadają dzieci w odpowiednim wieku i mogą być zainteresowane określonym produktem.


Czy Streetcom prowadzi tylko kampanie namacalnych produktów?

1. Tak, ponieważ tylko takie można przetestować.
2. Nie, marketing rekomendacji nie ma ograniczeń.

No to na tyle, życzę powodzenia w rozwiązywaniu testu ;).

25 komentarzy :

  1. Dzięki :) Faktycznie przejść tą ankietę to cza mieć nerwy ze stali...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :). Próbowałam kilkanaście razy i straciłam cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile ja się nameczylam.... masakra... dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi, wiem przez co przeszłaś ;)
    proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie jak mogę brać udział w tych produktach do testowania mam 2600pkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzeba cierpliwości i regularnego wypełniania ankiet rekrutacyjnych ;)
      ja też jeszcze nie miałam szczęścia testować produktów z tej strony.
      streetcom potrzebuje wyrażenia zgody na przetwarzanie danych wrażliwych, czy wysłałaś takowe?

      Usuń
  6. dzięki.. <3
    już nie miałam sił do tego..

    OdpowiedzUsuń
  7. A odpowiedzi do testu 1?

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki już myślałam , że jajko zniosę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  11. 59 year old Web Designer III Malissa Becerra, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and Kite flying. Took a trip to Town Hall and Roland on the Marketplace of Bremen and drives a Eclipse. czytaj wiecej

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka