niedziela, 24 kwietnia 2016

Co upolowałam na promocji - 49 % w Rossmann'ie ?


Moje kosmetyczne nowości pochodzą z pierwszego "tygodnia" promocji w Rossmanie i część z Drogerii Natura.

1. Gąbka do demakijażu, Calypso, Natural Demake-up.
Opakowanie zawiera 2 sztuki gąbeczek przypominających sucharki :D
Skuszona pozytywnymi opiniami na wizażu postanowiłam kupić. Zapłaciłam za 2 gąbeczki 5 zł, co wielką kwotą nie jest.

2. Korektor Wibo 4 in 1. 
Coś co również mnie zaciekawiło. Cena niewielka po obniżce, bo ok. 7 zł.
Zestaw 4 korektorów maskujących do twarzy. Opinie pozytywne.

3. Rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu, Lovely Gold Highlighter. 
Ponoć bardzo wydajny. Miałam wahania pomiędzy srebrną wersją od Lovely i rozświetlaczem od Wibo Diamond Illuminator. Postawiłam jednak na ciepły odcień, ze względu na zbliżające się lato. Na zimę zakupię sobie srebrną wersję ;)

4. Kredki do oczu firmy Smart Girls Get More, nr 01 Black i nr 06 Nude.
Lubię tanie a dobre produkty, Z tą firmą mam miłe doświadczenia, uwielbiam ich różowy tusz do rzęs, dlatego postanowiłam teraz skusić się na ich kredki ;)
Żałuję, że nie wzięłam koloru niebieskiego, jest taki piękny.
A cena niewielka po obniżce, zapłaciłam za nie 3 zł za sztukę. Dodam, że w Rossmanie ich nie dostaniecie, kupione były w Drogerii Natura.

5. Puder utrwalający Wibo Fixing Powder.
Zakupiłam go z czystej ciekawości.. Wcześniej używałam pudrów w kamieniu, i miałam do nich mieszane uczucia.. Teraz przerzucam się na sypkie pudry. Na mojej liście są jeszcze pudry od Pierre Rene, pudry z Biochemii Urody i pudry z Ecocery ;)

6. Podkład od Maybelline Affinimat w odcieniu Vanilla Rose.
Jest to produkt wychodzący z oferty. Cena na do widzenia wynosi 8,39. Podkład ten obejmuje również promocja, czyli cena na czysto wynosi ok.4,20 zł. Kupiłam sobie ot tak go :D
Za taką cenę to aż żal nie brać.

Oprócz punktu 4, reszta produktów zakupionych została w drogerii Rossmann.

Przypominam, że od 26 kwietnia w Rossmanie rusza promocja - 49 % na produkty do oczu (kredki, cienie, eyelinery, tusze, bazy pod cienie, produkty do brwi, itp.).
A w drogerii Natura trwa promocja do - 50 % na kosmetyki do dnia 27 kwietnia. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka