poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Kapsułki Perlux - "Z miłości do czystości"



Miałam to szczęście i zostałam ekspertką w kampanii Perlux.
Otrzymałam od nich wielką paczuszkę z cudownymi kapsułkami do prania i saszetką płynu do płukania. 
Paczuszka akurat trafiła do mnie w dniu urodzin, ależ miałam miły prezent ;)

W paczuszce otrzymałam opakowanie 24 sztuk kapsułek do testowania dla siebie, 10 saszetek po 2 kapsułki do rozdania rodzinie/znajomym i saszetkę płynu do płukania.
Kapsułki te noszą nazwę Perlux Super Compact WHITE
Są to to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.
Dostępne opakowania: 24 szt., 16 szt., 2 szt.

Kapsułki mają w sobie wielką moc.
Zawierają niesamowicie opatentowany skład, który potrafi: 
- usunąć uporczywe plamy z naszych ubrań, 
- z szarych ubrań zrobić białe,
- chronić naszą pralkę przed osadzaniem się kamienia, przedłużając jej żywotność,
- dzięki zastosowaniu wodo-rozpuszczalnej folii produkt nie pyli, nie przedostaje się do układu oddechowego i nie alergizuje.
zapobiegać mechaceniu tkanin, ale dodatkowo impregnuje i chroni włókna tkanin przed osiadaniem brudu.
- nadać praniu miły, przyjemny i długotrwały zapach.

A to wszystko dzięki nowatorskiej technologii Hybrid System.


Użytkowanie kapsułek jest całkiem proste, wystarczy umieścić jedną kapsułkę w bębnie pralki automatycznej, wrzucić pranie i nastawić program prania.




Kapsułki są skuteczne w temperaturze wody od 30 stopni do 90 stopni Celsjusza. 
Osobiście prałam w 40 stopniach C i kapsułka rozpuściła się w pełni, nie miałam osadów na rzeczach. Wszystko pięknie się wypłukało. Pranie ładnie pachniało, aczkolwiek to nie mój ulubiony zapach, jest zbyt intensywny i drażniący. 

1 kapsułka = 1 pranie
A teraz małe rozeznanie, dlaczego warto stosować kapsułki do prania ;)

zdj. Z profilu "Z miłości do czystości" z Facebooka

Perlux w swojej ofercie oprócz Perlux White, posiada także kapsułki:
- Perlux Color do prania kolorowego
- Perlux Baby z hipoalergiczną formułą do prania ubranek dziecięcych
- Perlux Black z formułą chroniącą ciemne kolory ubrań

A wy miałyście szansę używać kapsułki Perlux albo jakiekolwiek inne kapsułki?











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka