wtorek, 5 kwietnia 2016

Kapsułki z Czerwonym Olejem Palmowym

Witajcie, 
dziś przedstawiam Wam Kapsułki z Czerwonym Olejem Palmowym. 
Brzmi wybornie, prawda? 
No i rzeczywiście tak jest. 
Przy współpracy z firmą Nomak otrzymałam zestaw do testowania, w którym znajdowały się kapsułki z czerwonym olejem palmowym oraz mały słoiczek bio oleju palmowego. 
Z tego zestawu najbardziej do gustu przypadły mi kapsułki.


Z tego zestawu najbardziej do gustu przypadły mi kapsułki.

Niestety bio olej palmowy to nie dla mnie.  
Lubię go w składach innych produktów, które spożywamy na co dzień, ale niestety w tej postaci mi nie przypadł.. Może to przez ten zapach, który dla mnie jest za cierpki. Choć znam osoby, które go lubią. Przyrządzają na nim potrawy.
Czerwony olej palmowy nadaje potrawom piękny, złotawy kolor oraz smak charakterystyczny dla kuchni Afrykańskiej i Latynoskiej. 
Pobuszowałam trochę w internecie dla Was i znalazłam książkę kucharską, w której znajdują się przepisy na wykorzystanie oleju palmowego w potrawach.. Książka nosi tytuł "Cud oleju palmowego". 
Teraz już wiem czemu również Latynoski zawdzięczają piękną karnację. Ale o tym opowiem wkrótce ;)
Opakowanie jest to szklany słoiczek, który zawiera 30 ml oleju.

Teraz czas na kapsułki, z którymi się bardzo polubiłam za jego cenne właściwości.
Kapsułki zapakowane są w plastikowy pojemniczek zakręcany. W opakowaniu znajduje się 90 kapsułek. Należy spożywać je 3 razy dziennie, popijając wodą.
Na stronie firmy Nomak możemy przeczytać, że czerwony olej palmowy wykazuje silne działanie antyoksydacyjne chroniąc komórki przed wolnymi rodnikami. Ale nie tylko, ma wiele świetnych innych właściwości jak i zastosowań. 

WŁAŚCIWOŚCI : 
  • nawilża, odżywia i wygładza naszą skórę
  • stanowi źródło beta-karotenu, podobnie jak marchew zawiera go jednak aż dziesięć razy więcej! (prowitamina A)
  • zawiera też trzydzieści razy więcej likopenu (rodzaj karotenu) niż pomidory
  • bogaty w witaminy z grupy E (osiem rodzajów), a zwłaszcza w tokotrienole, które zapobiegają starzeniu się skóry i chronią ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych oraz chronią i poprawiają wzrok
  • zawiera także koenzym Q10, kwasy omega - 3 i omega - 6
  • ma działanie przeciwzapalne, łagodzące i regeneracyjne oraz przeciwobrzękowe 
  • opóźnia procesy starzenia, chroni przed szkodliwymi promieniami UV
  • ochrona przed wolnymi rodnikami
  • chronią serce i mózg







I właśnie doceniam go za to źródło beta-karotenu (który nadaje nam naturalną zdrową opaleniznę), a także kwasy omega - 3 i omega - 6, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Kwasy te odpowiedzialne są za obniżanie wysokiego cholesterolu, chronią przed miażdżycą, mają dobry wpływ na układ krwionośny. Również działają dobroczynnie na naszą skórę, włosy i paznokcie. 
Wymieniania było by wiele.. Dlatego odsyłam Was do tej strony: http://www.alternatywnamedycyna.pl/artykul.php?a_id=119 , na której dowiecie się wiele ciekawych informacji na temat danych kwasów tłuszczowych.

ZASTOSOWANIE : 
  • w kosmetyce: kobiety stosują bio czerwony olej palmowy na twarz lub jako zabieg olejowania włosów 
  • w kuchni: przygotowywanie potraw ( smażenie ok. 100 stopni C), smarowanie pieczywa, duszenie potraw, jako dodatek do zup, sosów, ziemniaków, ryżu
Tak się teraz zastanowiłam, że skoro nie przypadł mi do gustu w wersji kuchennej, wykorzystam go do nakładania na moją problematyczną twarz i zobaczymy jak się sprawdzi ;)

Zestaw ten możemy kupić tutaj: http://nomak.pl/product/151/kapsulki-z-czerwonym-olejem-palmowym--bio-olej-30-ml-gratis.html#article

Olej i kapsułki z tej strony posiada: 
  • aktualne badania laboratoryjne, 
  • certyfikat Fair Trade "Fair for Life", który gwarantuje ochronne ludności pracującej przy uprawach, środowiska oraz zwierząt zapewniając najwyższą jakość produktu 
  • certyfikat rolnictwa ekologicznego

Poza tym na stronie firmy Nomak można zakupić wiele innych ekologicznych produktów, tj. oleje, herbatki ziołowe, soki.

A Wy stosujecie olej palmowy w swojej kuchni? Albo jakieś inne cenne oleje? 
TestMeToo - dołącz do nas


TestMeToo - dołącz do nas

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka