niedziela, 3 kwietnia 2016

Uroda Polska Kosmetyki Barbie

Witajcie!

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczuszka od Uroda Polska z kosmetykami przeznaczonymi do makijażu z linii Barbie.
Kosmetyki te przeznaczone są dla dzieci, ale nie tylko, bo także dla nastolatek czy dorosłych już kobiet, które lubią słodkie opakowania czy smaki i zapachy pomadek ;)
Byłam nieźle zaskoczona ilością kosmetyków do testowania.
Powoli Wam przedstawię wszystkie z nich.

Na pierwszy rzut idą lakiery do paznokci.



Świetne lakiery! Byłam (i jestem) nimi zachwycona. Najbardziej urzekł mnie nr 12, 17 i 19. Będę stosować je z przyjemnością. Pozostałe spodobały się mojej mamie.
Posiadają fajny długi pędzelek, który ułatwia nakładanie produktu na płytkę paznokcia. 
Polecam nałożenie dwa razy produktu. Wtedy kolor jest wyrazisty i lepiej kryje. 
Co do trwałości lakieru, nie spotkałam się jeszcze z takim. Przeszedł mycie naczyń, noszenie kamieni i cegieł oraz malowanie ogrodzenia na piątkę z plusem! Bez żadnego uszczerbku.
Lakiery można kupić tutaj: http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/103/lakiery-do-paznokci/
W swojej ofercie mają również wiele innych ciekawych lakierów, których sama z chęcią wypróbuję :)

Kolejnymi produktami będą półtransparentne pomadki do ust


Od lewej Light Pink, Coral i Red.
Cenię je sobie za formułę wzbogaconą o składniki nawilżające: olejek ze słodkich migdałów, masło shea oraz witaminy A, E, F i C. 
Jak dla mnie idealne na prezent dla małej siostrzenicy, bratanicy czy kogokolwiek. 
Nadają delikatny, półkryjący kolor na ustach, a przy okazji nawilżają.
Pomadki można kupić tutaj: http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/101/pomadki-do-ust/

Następne w kolejce są błyszczyki do ust.


W swojej kolekcji posiadam 01P Transculent, 03P Delicious, 05P Cherry.
Blyszczyki posiadają typową konsystencję dla błyszczyków w tubkach. Posiadają ukośny aplikator, który ułatwia wydobycie produktu w takiej ilości jakiej chcemy, a dzięki niemu możemy również produkt rozprowadzić po ustach. Konsystencja nie jest lepka i nie skleja ust. 
Tak jak wyżej wymienione pomadki, tak i te błyszczyki posiadają wzbogaconą formułę o składniki nawilżające. Jest to bardzo ważne dla nas kobiet jak i małych kobietek.
Błyszczyki świetnie pachną i nadają delikatny kolor, szczególnie Delicious i Cherry. 
Kolor Transculent wg mnie jest nieodpowiedni, pozostawia na ustach srebrny połysk, który jest mało atrakcyjny. 
Błyszczyki możemy kupić tutaj: http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/94/blyszczyki/

Czas na cienie do powiek


Są to podwójne cienie do powiek. 
Góra od lewej to: 01C Aqua, 04C Chocolate.
Dół od lewej to: 08C Chocolate, 06C Hortencia.
Pigmentacja nawet ok, Najbardziej spodobały mi się neutralne, stonowane kolorki z brązem. 
Z trwałością troszkę słabiej już. Ale jakiś czas potrzymają się, W każdym momencie można wykonać poprawki makijażu. 
Wg mnie to takie typowe cienie właśnie dla młodych kobietek, którym serdecznie je polecam ;)
Cienie można kupić tutaj: http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/95/cienie-do-powiek/

Po cieniach czas na podkreślenie naszych rzęs tuszem!
Dostałam dwa tusze, na początku myślałam, że oba są takie same. Miło byłam zaskoczona kiedy otworzyłam każdy z nich, a tam dwie różne szczoteczki.


Pierwszy tusz jest wydłużający, szczoteczka dociera w każdy zakamarek naszego oczka. Szczoteczka jest silikonowa.
Drugi zaś jest pogrubiający. Szczoteczka ze sztucznego włosia.
Nic specjalnego nie robią z naszymi rzęsami. Wg mnie długo schnie tusz na rzęsach.
Tuszę są tutaj: http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/100/tusze-do-rzes/

No i tak szykuję dla Was ten wpis i zauważyłam, że zapomniałam zrobić zdjęcie najlepszego po lakierach produktu, który otrzymałam. Ależ gapcia ze mnie.
Jest to kredka do oczu.
Zakochałam się w niej. Zawiera się w małym plastikowym opakowaniu. Jest mięciutka, wystarczy delikatny ruch i kreska gotowa, świetnie się ją rozciera.
Podlinkuję Wam: http://sklep.urodapolska.eu/pl/product/705/kredka-do-oczu/  <-------- tu jest to małe cudo :)

A na koniec zostawiłam róż do policzków.



Z tego co zauważyłam inne testerki dostały róż do policzków i puder matujący. 
Ja jakimś cudem otrzymałam dwa róże w tym samym odcieniu. 
Dla mnie to róże takie z prawdziwego zdarzenia nie są. Ale świetnie mogą się spisać jako rozświetlacze. Testując je na sobie, po nałożeniu widać delikatnie, malutkie drobinki połyskujące. 
Róż jest delikatny. Jeden już przekazałam mamie w prezencie, niech rozświetla swoją buźkę ;)
Róż można kupić tutaj: http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/97/roze-do-twarzy/
Sklep w swojej ofercie posiada dwa odcienie. 

Linia kosmetyczna jest bardzo szeroka w swojej gamie posiadają również korektory rozświetlające w dwóch odcieniach, kremy BB jak i pudry matujące. Cała linia stworzona jest tak, żeby dbać o naszą cerę. Większość kosmetyków posiada składniki nawilżające, a tusze i kredki do oczu są hipoalergiczne. Wiele informacji na temat danego produktu znajduje się na stronie sklepu online.
http://sklep.urodapolska.eu/pl/offer/27/dla-dzieci/

Jak dla mnie jest to świetna opcja dla młodych kobietek, jeśli chcemy sprawić im prezent urodzinowy czy gwiazdkowy. 
Dorosłe kobietki też mogą znaleźć coś dla siebie w tej kolekcji ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka