wtorek, 20 września 2016

Nitkowanie - mój sposób na pozbycie się niechcianego wąsika.

Nitkowanie odkryłam całkiem niedawno.. 
Szukając w internecie sposobów na szybkie usunięcie włosków z twarzy, trafiłam na filmiki związane z nitkowaniem. Postanowiłam zaryzykować i spróbować :) 
No i przepadłam, teraz jest to dla mnie jeden z najlepszych sposobów. 
Stosując twardy wosk w plastrach  z Joanny wieczorem, na drugi dzień borykałam się z opuchnięciem górnej wargi, zaczerwieniem i ropnymi krostkami. Co mi się bardzo nie podobało. I nie chodziło tutaj o nieumiejętne rozgrzewanie wosku czy nawet zrywanie. Za każdym razem efekt końcowy był ten sam
Ktoś ostatnio wspomniał mi, że stosując gorący wosk nakładany szpatułką i przyklejając pasek nie miałabym tego problemu. Nie wiem.. Kiedyś na pewno spróbuję z woskiem z Veet.
Obecnie jestem wierna nitkowaniu.
Metoda "nitkowania" czyli depilacji włosków na twarzy oraz regulacji brwi przywędrowała do Europy z krajów Dalekiego Wschodu. Z angielskiego zwana "threading" wkradła się w łaski europejek, jako orientalna, modna i skuteczna metoda. Wystarczy jedynie wprawny chwyt oraz bawełniana nić.
Depilacja nitką polecana jest nawet dla bardzo wrażliwej skóry, nawet z problemami dermatologicznymi. To wszystko dlatego, że zabieg jest zupełnie nieinwazyjny, nie podrażnia i nie alergizuje.
Nitkowanie to metoda depilacji za pomocą odpowiednio splecionej 100% bawełnianej nici. Nić ta chwyta nawet bardzo cienkie i krótkie włosy usuwając je wraz z cebulkami, dzięki czemu efekt utrzymuje się przez dłuższy czas. Można w ten sposób usuwać niechciany wąsik, brodę, włosy na policzkach oraz przepięknie wyregulować i zdefiniować brwi.
Nitkowanie jest zdecydowanie najzdrowszą z metod depilacji – nie podrażnia skóry chemikaliami, nie stwarza zagrożenia wrastających włosów.
Po zastosowaniu zabiegu nitkowania moja skóra nie jest opuchnięta, nie mam ropnych krostek ani nie pojawia się zaczerwienienie. 
Początkowo zabieg może być bolesny, ale w moim przypadku szybko się przyzwyczaiłam i nie sprawia mi bólu. 

1 komentarz :

  1. Do najskuteczniejszych metod usuwających zbędne owłosienie nalezy depilacja laserowa laserem diodowym. Warto poddać się serii zabiegowej, która trwale usunie niechciane owłosienie. Zazwyczaj zalecane jest wykonanie około 6 zabiegów.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka