niedziela, 2 października 2016

Moja Lista Życzeń - Promocja -49% Rossmann.

Hej :*
Pochwalę się Wam dzisiaj swoją wishlistą na obecną promocję -49% trwającą w Rossmann.
I etap:
- i pierwszy produkt; moja ulubiona odżywka do paznokci :)
- drugi produkt to Wibo Milion Dollar Lips nr 01 :) 
                                      
- konturówka z Miss Sporty nr 010 Toffee ;) potrzebuję nudziaka do codziennego makijażu.
- do tego zestawu dołączy również silikonowa szczoteczka do mycia twarzy ;) jest w tej chwili na promocji, z 4.99 zł na 3.99 zł ;)
II etap promocji: 
- stawiam tylko na tusz do rzęs ;) 
III etap promocji:
- miejsce w kosmetyczce na nowy podkład jest już gotowe ;) ; czytałam wiele pochlebnych opinii, a poza tym potrzebuje czegoś kryjącego.. 
- i zakupię jeszcze małe świecidełko od Lovely :D mam już wersję złotą i jestem w niej zakochana.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka