wtorek, 15 listopada 2016

Blogmas 2O16 - Wspólne odliczanie do Świąt!

Ostatnio przeglądając internet natknęłam się na ciekawe wydarzenie. Strasznie mi się spodobało i postanowiłam wziąć w nim udział. A dziś chcę podzielić się nim z Wami i Was zachęcić do wzięcia udziału razem z nami (ps. trochę nas już jest). Ale nie bójcie się.. ;)
To wyzwanie to świetna okazja aby spędzić miło czas, napawać się  przyjemną, świąteczną atmosferą i inspirować nawzajem. 

Wyzwanie polega na blogowaniu przez 12 lub 24 dni aż do Świąt!.
Warunkiem uczestnictwa w wyzwaniu jest dołączenie na grupie na Facebooku tutaj, na której pojawiają się szczegółowe informacje dotyczące całej świątecznej akcji. 
Na grupie można zadawać pytania dotyczące wybranych postów. 

Wyzwanie #blogmas2016 można realizować w dowolny sposób i w dowolnej formie: na Facebooku, na Instagramie czy Youtubie. 
Posty świąteczne należy linkować w grupie na Facebooku.

Podjęłam decyzję, że biorę udział na blogu w wyzwaniu 12 Days of Christmas Challenge.
Moim planem jest wykonanie co najmniej połowy podanych wyzwań. 
A drugie wyzwanie wykonam na swoim Instagramie biorąc udział w akcji Christmas Photo Challenge
Chciałabym, żebyście w komentarzach głosowali, które numerki wyzwań zobaczylibyście najchętniej u mnie na blogu :) Obiecuję, że postaram się spełnić Wasze prośby w 100 procentach!

Nie wiem kiedy pojawi się pierwszy post u mnie, ale na pewno w niedalekim czasie. 
Będzie to ciekawa zabawa! Bo to pierwszy taki challenge u mnie na blogu.

Serdecznie zachęcam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu. Będzie to cudownie spędzony czas z Wami!

Ps. Make Life Perfect stworzyłaś świetne banery i podziwiam za przygotowanie całej akcji.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka