poniedziałek, 28 listopada 2016

Kampania Ambasadorska o.b.®


Cześć !
Przyszłam się podzielić z Wami informacją, że zostałam Ambasadorką O.B. 
Zostałam polecona, przez inną ambasadorkę - i z całego serca jej dziękuję ❤
I dziś przesyłka dotarła do mnie kurierem. 
Opakowanie jest bardzo urocze. W pastelowych kolorach - po prostu wygląda słodko.

W pudełku znajdowały się:
- ulotka i książeczka do zapoznania się z wieloma interesującymi informacjami ,
- poręczny pojemniczek do przechowywania tamponów np. w torebce, plecaku czy w kieszeni ,
- a także wiele rodzajów tamponów (Mini, Normal i Normal Night).
Cała kampania polega na: 
- zapoznaniu się z biuletynem, 
- rozdaniu próbek tamponów,
- rozmowie z koleżankami, znajomymi o kobiecych sprawach,
- zbieraniu opinii, 
- wypełnianiu raportów i ankiet

To będzie ciekawa kampania, ponieważ to będzie mój pierwszy raz z tamponami :)
Nigdy wcześniej ich nie używałam - przyznaję się bez bicia :D
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej informacji, śmiało piszcie do mnie na maila (mail znajduje się w zakładce Współpraca).
Polecam serdecznie rejestrowanie się na stronie www.obzyjpelniazycia.pl . 
Dzięki rejestracji i Wy może kiedyś zostaniecie ambasadorkami, wystarczy być cierpliwym i wytrwałym ;) 
A dodatkowo jest tam wiele informacji o higienie, aktywności fizycznej, a także sposobach na dobre samopoczucie w trakcie okresu. 
I to chyba tyle na dziś :) 
Do zobaczenia.
Żyj pełnią życia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka