piątek, 3 lutego 2017

Moje pierwsze zamówienie ze strony Zrób Sobie Krem

Ostatnimi dniami jestem coraz bardziej niezadowolona ze stanu mojej skóry na twarzy. 
Coraz bardziej zawodzę się na kosmetykach przeznaczonych do pielęgnacji z drogeryjnych półek. 
Postanowiłam odejść od sposobu tej pielęgnacji. Niewykorzystane kosmetyki powędrowały do chłopaka. On też boryka się z problemem cery tłustej i trądzikowej. Może jemu pomogą, a jeśli nie to będę namawiać go na naturalną pielęgnację.
I w ten oto sposób przejrzałam internet i zrealizowałam zakupy przez stronę www.zrobsobiekrem.pl.
Cóż tu wspomnieć o tej stornie? Wiele bym chciała powiedzieć, a raczej napisać. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Serdecznie polecam wejść na stronę, poczytać i
 przejrzeć asortyment.
Przejdźmy do tego co znajdowało się w mojej paczce! :)

1. Korund do mikrodermabrazji.
Jest go tyle, że chyba z rok będę go zużywać. Ciekawy produkt, bardzo drobno zmielony.
Korund będę stosować jako peeling z żelem do mycia twarzy lub olejem kokosowym. Zaleca się stosowania 1-2 razy w tygodniu. Korund ma za zadanie usunąć martwy naskórek, oczyścić pory i przygotować skórę do dalszych zabiegów. Już nie mogę się doczekać jego użycia! :D
Opakowanie: 200g / Cena: 8.90 zł

2. Francuska glinka zielona.
Glinka zielona French green clay wydobywana w kopalniach we Francji. Zapakowana w saszetkę. Zamówiłam 5 saszetek po 10g. Ale planuję zakup pojemniczka, żeby je przesypać. 
Glinka zielona znajduje zastosowanie w pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Posiada silne własności odtłuszczające, matujące, oczyszczające i lekko złuszczające skórę. Działa przeciwzapalne, przyśpiesza gojenie skóry, remineralizuje ją i oczyszcza z toksyn.
Mam zamiar stosować ją z hydrolatem, wodą mineralną bądź z jogurtem naturalnym.
Opakowanie: 50g / Cena: 6.90 zł

3. Hydrolat różany - bułgarski.
Działa łagodząco, relaksująco i przeciwzapalnie. Można stosować jako tonik lub mgiełkę. Czuć zapach charakterystyczny dla róży. Już się z nim polubiłam bardzo. 
Opakowanie: 200ml / Cena: 11.90 zł

4. Ekstrakt z ananasa (bromelaina).
Enzym zawarty w ananasie czyli bromelaina to substancja, dzięki której możemy wykonywać peeling enzymatyczny bez roznoszenia bakterii na twarzy. Niewielka ilość starcza aby wykonać taki peeling. Należy jednak na nią uważać i pilnować określonego stężenia, ponieważ może podrażnić skórę. Można stosować ja do maseczek jak i kremów antycellulitowych.
Opakowanie: 20g / Cena: 19.20 zł

5. Kwas salicylowy.
Biały, bardzo drobno zmielony proszek. Zastanawiałam się z czym go tu zrobić żeby miał jakiekolwiek zastosowanie i wyczytałam, że świetnie pasuje do niego olejek rycynowy. Więc chyba tak zrobię. Kwas ten oprócz właściwości złuszczających, przyczynia się również do odblokowania porów, oczyszcza je i zapobiega tworzeniu się wyprysków.
Opakowanie: 20g / Cena: 4,47 zł

6. Spirulina.
Mikroalga morska o cudownych właściwościach. Ponoć pachnie jak pokarm dla rybek. Dostałam saszetkę jako próbkę i myślę wykorzystać ją do stworzenia mydełka z niej. 
Opakowanie: saszetka 10g / Cena: 3,49 zł

Dodatkowo otrzymałam jeszcze saszetkę czerwonej glinki :) 
Już pierwsze testy produktów za mną, ale nie będę wiele zdradzać. 
Wkrótce pojawią się pierwsze recenzje każdego z produktów.

Do zobaczenia!



2 komentarze :

  1. Kocham kosmetyki z tego sklepu:) Co prawda jesteśmy w innej grupie wiekowej ale polecam serum z witaminą C:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cerę warto dbać w każdym wieku, oczywiście dobierając odpowiednią pielęgnację ;) na serum się wkrótce skuszę, bo czytałam same przyjemne rzeczy na temat wpływu witaminy C na skórę twarzy ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka